Loovtööd, õpilastööde vormistamine
Loovtöö on terviklik juhendatud* protsess, õpilase huvidest lähtuv võimetekohane eneseteostus – õpilas(t)e enda poolt välja mõeldud, kavandatud, teostatud ja esitletud/komisjoni ees kaitstud töö.
Kuressaare Hariduse Koolis sooritatakse loovtöö 8.-9. klassis.
Loovtöö etapid (ja soovituslik ajakava) on:
· kavandamine (8.kl sügis)
· teostamine (8.kl sügistalv (või kuni 9.kl sügis))
· kokkuvõva artikli koostamine (8.kl kevad (või 9.kl sügis))
· esitlemine (8.kl hiliskevad (või 9.kl I p/a lõpp)).
* Juhendaja suunab õpilast loovtöö kavandamisel ja valmimisel ning toetab ettetulevate probleemide lahendamisel.
-
Loovtöö kirjalik kokkuvõte on üldjuhul artiklipõhine.
Artikli näidised koos illustratiivsete vormistusjuhistega: 1) omalooming; 2) eseme valmistamine; 3) ürituse korraldamine
Loovtöö on terviklik juhendatud* protsess, õpilase huvidest lähtuv võimetekohane eneseteostus – õpilas(t)e enda poolt välja mõeldud, kavandatud, teostatud ja esitletud/komisjoni ees kaitstud töö.
Kuressaare Hariduse Koolis sooritatakse loovtöö 8.-9. klassis.
Loovtöö etapid (ja soovituslik ajakava) on:
· kavandamine (8.kl sügis)
· teostamine (8.kl sügistalv (või kuni 9.kl sügis))
· kokkuvõva artikli koostamine (8.kl kevad (või 9.kl sügis))
· esitlemine (8.kl hiliskevad (või 9.kl I p/a lõpp)).
* Juhendaja suunab õpilast loovtöö kavandamisel ja valmimisel ning toetab ettetulevate probleemide lahendamisel.
-
Loovtöö kirjalik kokkuvõte on üldjuhul artiklipõhine.
Artikli näidised koos illustratiivsete vormistusjuhistega: 1) omalooming; 2) eseme valmistamine; 3) ürituse korraldamine