Raudkatsi töötoad
10.02 töötoad
Juhendaja Ene Jakobson | |
9.45-10.30 | I töötuba |
Tantsuansambel SÕPRUS | |
Tantsuansambel Tuisuline Tallinna Saksa Gümnaasiumi C-rühm | |
Toila Gümnaasiumi 7. klassi Keksutajad | |
Toila Gümnaasiumi noorterühm | |
10.45‑11.30 | II töötuba |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorem noorterühm | |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorterühm | |
Tantsuansambel Lee põhikoolirühm | |
Viljandi Kesklinna Kooli 8.a klass |
Juhendaja Laura Naagel | |
10.05‑10.35 | I töötuba |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorem noorterühm | |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorterühm | |
Tantsuansambel Lee põhikoolirühm | |
Viljandi Kesklinna Kooli 8.a klass | |
10.45-11.15 | II töötuba |
Tantsuansambel SÕPRUS | |
Tantsuansambel Tuisuline Tallinna Saksa Gümnaasiumi C-rühm | |
Toila Gümnaasiumi 7. klassi Keksutajad | |
Toila Gümnaasiumi noorterühm | |
11.30-12.00 | III töötuba |
Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasiumi 6.-7.kl segarühm | |
Rahvatantsuansambel Kajakas 5.-6.kl segarühm | |
Leesikad 5.-6. kl | |
Leesikad 9. klass |
10.02 töötoad
Juhendaja Laura Naagel | |
10.05‑10.35 | I töötuba |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorem noorterühm | |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorterühm | |
Tantsuansambel Lee põhikoolirühm | |
Viljandi Kesklinna Kooli 8.a klass | |
10.45-11.15 | II töötuba |
Tantsuansambel SÕPRUS | |
Tantsuansambel Tuisuline Tallinna Saksa Gümnaasiumi C-rühm | |
Toila Gümnaasiumi 7. klassi Keksutajad | |
Toila Gümnaasiumi noorterühm | |
11.30-12.00 | III töötuba |
Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasiumi 6.-7.kl segarühm | |
Rahvatantsuansambel Kajakas 5.-6.kl segarühm | |
Leesikad 5.-6. kl | |
Leesikad 9. klass |
Juhendaja Ene Jakobson | |
9.45-10.30 | I töötuba |
Tantsuansambel SÕPRUS | |
Tantsuansambel Tuisuline Tallinna Saksa Gümnaasiumi C-rühm | |
Toila Gümnaasiumi 7. klassi Keksutajad | |
Toila Gümnaasiumi noorterühm | |
10.45‑11.30 | II töötuba |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorem noorterühm | |
Rahvatantsuansambel Kajakas noorterühm | |
Tantsuansambel Lee põhikoolirühm | |
Viljandi Kesklinna Kooli 8.a klass |